REKLAMA
Znaleziono 7822 wyników
[Warszawa] Biurowiec Metropolitaninwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Biurowiec Metropolitan
Warszawa, Śródmieście, Plac Piłsudskiego 1
Rakowiecka 30ainwestycja
Pokaż inwestycję
Rakowiecka 30a
Warszawa, Mokotów, Rakowiecka 30a
Saski Crescentinwestycja
Pokaż inwestycję
Saski Crescent
Warszawa, Śródmieście, Królewska 16
dostępna powierzchnia
3833 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
22.00 EUR
Sunset Ustronie Morskieinwestycja
Pokaż inwestycję
Sunset Ustronie Morskie
Ustronie Morskie, Rolna
Wzrost atrakcyjności rynków handlowych w mniejszych miastach – właśnie tam oddano do użytku 50% nowej powierzchni. Rośnie segment centrów typu convenience.artykuł
Pokaż artykuł
Wzrost atrakcyjności rynków handlowych w mniejszych miastach – właśnie tam oddano do użytku 50% nowej powierzchni. Rośnie segment centrów typu convenience.
Eksperci Jones Lang LaSalle podsumowali sytuację na rynku centrów handlowych w Polsce w II kw. 2012...
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handlowe
W spokojnym 2014 r. podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Aglomeracji Warszawskiej pozostała pra...
Ruszyła sprzedaż mieszkań na osiedlu Rytm w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła sprzedaż mieszkań na osiedlu Rytm w Gdańsku
Deweloper Inpro S.A. rozpoczął sprzedaż na osiedlu Rytm w gdańskiej dzielnicy Matarnia. W ramach inw...
Rozbudowa Urzędu Morskiego w Gdyniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rozbudowa Urzędu Morskiego w Gdyni
Gdynia, Śródmieście, Chrzanowskiego 10
Supersaminwestycja
Pokaż inwestycję
Supersam
Katowice
dostępna powierzchnia
6858 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
13.70
Bonifraterska 10Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Bonifraterska 10A
Warszawa, Śródmieście, Bonifraterska 10a
[Warszawa] Osiedle "Trzy Korony"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Trzy Korony"
Warszawa, Bemowo
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Dzierżoniów] METALIS POLSKA Sp. z o. o.
Ząbkowice Śląskie
[Wrocław] Fabryka Wabcoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Fabryka Wabco
Wrocław
[Wrocław] Hala produkcyjno-magazynowa z budynkiem administracjiinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hala produkcyjno-magazynowa z budynkiem administracji
Wrocław, Fabryczna, Widłakowa 17
[Warszawa] Atelier Praga IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Atelier Praga II
Warszawa, Praga-Północ, Wrzesińska 6
DOR PLAZAinwestycja
Pokaż inwestycję
DOR PLAZA
Warszawa, Włochy
dostępna powierzchnia
13152 m2
status budynku
planowany
czynsz wywoławczy
14.50
inwestycja
Pokaż inwestycję
Komitetu Obrony Robotników 32
Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 32
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Nieruchomości handlowe w Polsce wkraczają w erę modernizacji
Rok 2023 był wyjątkowo aktywny pod względem fuzji i przejęć w sektorze handlowym, a przyszły rok minie pod znakiem modernizacji i tworzenia nowych formatów. Eksperci Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, przygotowali przegląd najważniejszych wydarzeń w branży w ciągu minionych 12 miesięcy, a także prognozy na rok 2024.
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów.
REKLAMA